Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/273009
Title: | Аналіз паняцця «інтэгратыўны падыход» у аспекце методыкі выкладання літаратуры |
Other Titles: | Анализ понятия «интегративный подход» в аспекте методики преподавания литературы / М. В. Боровик |
Authors: | Баравік, М. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Мова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання [Электронны рэсурс] : матэрыялы VІ Рэсп. навук.-практ. канф. маладых навукоўцаў, прысвеч. 100-годдзю Беларус. дзярж. ун-та, Мінск, 12 сак. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. У. Зуева (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 382-387. |
Abstract: | Прадметам даследавання з’яўляецца разгляд інтэгратыўнага падыходу ў метадычным аспекце. Дадзенае даследаванне тэарэтычнае і заснавана на аналізе катэгарыяльных паняццяў і падыходаў, прынятых у дыдактыцы і методыцы навучання літаратуры. Тэарэтычна вывучана і канкрэтызавана значэнне тэрмінаў «сістэмны падыход», «інтэгратыўны падыход», «міжпрадметны падыход», «метапрадметны падыход» |
Abstract (in another language): | Предметом исследования является рассмотрение интегративного подхода в методическом аспекте. Данное исследование теоретическое и основано на анализе категориальных понятий и подходов, принятых в дидактике и методике обучения литературе. Теоретически изучено и конкретизировано значение терминов «системный подход», «интегративный подход», «межпредметный подход», «метапредметный подход» |
Description: | Секцыя 8. Методыка выкладання мовы і літаратуры |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/273009 |
ISBN: | 978-985-881-282-9 |
Appears in Collections: | 2021. Мова і літаратура ў ХХІ стагоддзі: актуальныя аспекты даследавання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
382-387.pdf | 409,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.