Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/272833
Title: The Social Advertising in Belarus and China: comparative analysis : master’s thesis / Yang Qicheng; BSU, Faculty of philosophy and social sciences, Department of Social Communication; Scientific adviser: Kalachova I. I.
Other Titles: Социальная реклама в Беларуси и Китае: сравнительный анализ : магистерская диссертация / Ян Цичэн; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Калачёва И. И.
Authors: Yang Qicheng
Ян Цичэн
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2021
Publisher: Minsk : BSU
Abstract: The goal is to define the main characteristics and the distinguishing features of the Belarusian and the Chinese social advertising and to make a comparative analysis between the two.
Abstract (in another language): Актуальность заявленной темы продиктована тем, что исследования белорусской и китайской социальной рекламы и ее особенностей могут быть интересны широкому кругу людей, потому что они могут определить перспективы белорусского и китайского обществ на более глубоком уровне. Более того, из-за постоянных изменений в обществе, связанных с новыми традициями и ценностями, можно проследить, как они включаются в современную социальную рекламу и насколько на самом деле они влиятельны.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/272833
Licence: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yang Qicheng_mag.pdf1,87 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.