Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/271229
Title: Культурный бренд как форма репрезентации национальной культуры Беларуси в межкультурном пространстве
Other Titles: Cultural brand as a form of representation of the national culture of Belarus in intercultural space / T. Rabets
Authors: Рабец, Т.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VIII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22–23 окт. 2021 г. / Бел. гос. ун-т ; редкол.: О. А. Воробьева (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 177-182.
Abstract: В статье анализируется сущность феномена «культурный бренд», выявляется целесообразность и особенности создания национального культурного бренда как инструмента формирования и продвижения положительного имиджа Республики Беларусь в межкультурном пространстве
Abstract (in another language): The article analyzes the essence of the phenomenon of «cultural brand», reveals the feasibility and features of creating a national cultural brand as a tool for the formation and promotion of a positive image of the Republic of Belarus in the intercultural space
Description: Раздел 3. Культурные исследования и культурологическое образование = Section 3. Cultural studies and culturological education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/271229
ISBN: 978-985-881-213-3
Appears in Collections:2021. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
177-182.pdf463,33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.