Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269925
Title: Методологический инструментарий маркетинговых исследований
Other Titles: Methodological tools marketing research / L. Makarova
Authors: Макарова, Л. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 267-269.
Abstract: Существует много различных исследовательских методик и технологий, применяемых в процессе сбора маркетинговых данных. Обстоятельный анализ существующих аналитико-прогностических методов маркетинговых исследований позволяет систематизировать
Abstract (in another language): There are many different research techniques and technologies used in the marketing data collection process. A thorough analysis of existing analytical and prognostic methods of marketing research allows you to systematize
Description: 3. Трансформация маркетинга в цифровой экономике
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269925
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
267-269.pdf422,8 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.