Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269922
Title: Омниканальный маркетинг – современный тренд взаимодействия с покупателями
Other Titles: Omnichannel marketing is a modern customer interaction trend / A. Kazushchik
Authors: Казущик, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 256-258.
Abstract: Омниканальный маркетинг позволяет клиентам взаимодействовать с брендом таким образом, чтобы каждый из коммуникационных каналов участвовал в создании единого клиентского опыта. При этом обеспечиваются приемлемые для потребителя коммуникации с брендом на любых этапах процесса принятия решения о покупке, переходы с различных устройств, способы контакта
Abstract (in another language): Omnichannel marketing allows customers to interact with the brand in a way that each of the communication channels participates in creating a unified customer experience. At the same time, communication with the brand acceptable for the consumer is ensured at all stages of the purchasing decision-making process, transitions from various devices, methods of contact
Description: 3. Трансформация маркетинга в цифровой экономике
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269922
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
256-258.pdf274,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.