Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269918
Title: Развитие гастрономического туризма в Республике Беларусь
Other Titles: Development of gastronomic tourism in Republic of Belarus / I. Hutarava
Authors: Гуторова, И. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ::Внутренняя торговля. Туристско-экскурсионное обслуживание
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 243-246.
Abstract: Проведенное исследование посвящено изучению развития гастрономического туризма в Республике Беларусь в рамках реализации «Национальной стратегии развития туризма в Республике Беларусь до 2035 г.» и «Инновационной стратегии формирования собственного стиля Минска и его узнаваемого международного облика для популяризации города среди иностранных туристов до 2035 г.». Рассмотрено состояние развития объектов ресторанного бизнеса по типам, основные направления гастрономического туризма, представлены основные предложения в контексте развития гастрономического туризма в Республике Беларусь
Abstract (in another language): The study is devoted to the study of the development of gastronomic tourism in the Republic of Belarus within the framework of the implementation of the National Strategy for the Development of Tourism in the Republic of Belarus until 2035 and the Innovative Strategy for the Formation of Minsk's Own Style and Its Recognizable International Image for the Popularization of the City among Foreign Tourists until 2035. The state of development of objects of the restaurant business by type, the main directions of gastronomic tourism are considered, the main proposals in the context of the development of gastronomic tourism in the Republic of Belarus are presented
Description: 3. Трансформация маркетинга в цифровой экономике
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269918
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
243-246.pdf327,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.