Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269917
Title: Совершенствование программы повышения лояльности клиентов на рынке интернет-услуг
Other Titles: Improving the program of increasing client loyalty in the internet services market / А. Vaschyla, Y. Chugay
Authors: Ващило, А. А.
Чугай, Я. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 1–2 апр. 2021 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2021. – С. 239-242.
Abstract: Рассматриваются способы повышения лояльности клиентов на рынке интернет-услуг с помощью персонализированной e-mail рассылки
Abstract (in another language): This article will discuss ways to increase customer loyalty in the Internet services market using personalized e-mail newsletters
Description: 3. Трансформация маркетинга в цифровой экономике
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269917
ISBN: 978-985-7214-47-1
Appears in Collections:2021. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
239-242.pdf472,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.