Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269606
Заглавие документа: Nation-Branding through Art: the Case of Promoting Traditional Chinese Calligraphy and Painting via New Media : abstract of master's thesis / Zeng Xiaoqing ; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; Scientific supervisor Marharyta S. Fabrykant
Авторы: Zeng, Xiaoqing
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Дата публикации: 2021
Издатель: Минск : БГУ
Аннотация: The master's thesis aims to identify and substantiate the uses of new media in nation-branding by means of the traditional Chinese painting and calligraphy.
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/269606
Располагается в коллекциях:2021

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
ZENG XIAOQING ffsn an eng.pdf111,34 kBAdobe PDFОткрыть
ZENG XIAOQING ffsn an.pdf278,91 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.