Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/268872
Title: Совершенствование программы повышения лояльности клиентов на рынке интернет-услуг
Other Titles: Improvement of customer loyalty program in the market of Internet services / Ya.A. Chugay
Authors: Чугай, Я. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Международные отношения: история, теория, практика : материалы XI науч.-практ. конф. молодых ученых фак. междунар. отношений Белорус. гос. ун-та, Минск, 4 февр. 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Достанко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 312-319.
Abstract: В статье рассмотрены инструменты совершенствования программ лояльности на рынке интернет-услуг. Автор рассмотрел результаты работы контекстной рекламы клиента на конкретном примере. Приводится математический аппарат измерения уровня лояльности потребителей
Abstract (in another language): The article deals with the tools to improve customer loyalty programs at the market of online services. The author considered the results of contextual advertising of a customer on a concrete example. Mathematical device is given for measuring customer loyalty level
Description: Секция 3. Современные тенденции развития мировой экономики и международных экономических отношений
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/268872
ISBN: 978-985-881-285-0
Appears in Collections:2021. Международные отношения: история, теория, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
312-319.pdf781,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.