Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267930
Title: Маркетинговая информационная система: ошибки и заблуждения в процессе организации и использования
Other Titles: Marketing information system: errors and delusions in the organization and using process / E. Churlei
Authors: Чурлей, Э. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 816-819.
Abstract: Представлена классификация ошибок в процессе формирования, внедрения и использования маркетинговых информационных систем предприятия
Abstract (in another language): The classification of errors in the process of formation, implementation and using of marketing information systems of an enterprise
Description: Секция 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267930
ISBN: 978-985-881-220-1
Appears in Collections:2021. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
816-819.pdf329,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.