Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267894
Title: Ценообразование на инновационную продукцию и стимулирование коммерциализации
Other Titles: Pricing for innovative products and stimulating commercialization / Y. E. Morozova
Authors: Морозова, Ю. Э.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 713-716.
Abstract: В статье рассматриваются основные аспекты особенностей ценообразования инновационной продукции, а также определены основные элементы, которые целесообразно учитывать при формировании цен на новый продукт. Приведены основные направления стимулирования коммерциализации инноваций
Abstract (in another language): The article discusses various aspects of the pricing of innovative products, as well as the main elements that are taken into account when pricing a new product. The main directions of stimulating the commercialization of innovations are given
Description: Секция 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267894
ISBN: 978-985-881-220-1
Appears in Collections:2021. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
713-716.pdf227,98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.