Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267888
Title: Методы и технологии маркетингового анализа
Other Titles: Marketing analysis methods and technologies / L. S. Makarova
Authors: Макарова, Л. С.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 695-697.
Abstract: Выбор конкретного метода получения маркетинговой информации определяется целью и характером исследования. Наиболее целесообразным способом получения является проведение кабинетных маркетинговых исследований, мониторинг, метод исследования подобных случаев, mix-методики
Abstract (in another language): The choice of a specific method of obtaining marketing information is determined by the purpose and nature of the study. The most appropriate method of obtaining is the conduct of desk marketing research, monitoring, the method of studying such cases, mix-techniques
Description: Секция 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267888
ISBN: 978-985-881-220-1
Appears in Collections:2021. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
695-697.pdf248,86 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.