Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267870
Title: Управление рекламной кампанией предприятия в условиях развития интернет-маркетинга
Other Titles: Managing an advertising company of an enterprise in the context of the development of internet marketing / A. S. Ivanova
Authors: Иванова, А. С.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы III Междунар. науч. конф., Минск, 1 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 649-651.
Abstract: В статье рассматриваются основные тенденции управления рекламной кампанией предприятия в условиях развития интернет-маркетинга. Для успешного продвижения продукции необходимо проводить маркетинговые интернет-кампании. Наиболее актуальные способы продвижения повышают эффективность продаж компании, таким образом помогают повысить её прибыль
Abstract (in another language): The article discusses the main trends in the management of an enterprise advertising company in the context of the development of Internet marketing. For successful product promotion, it is necessary to conduct online marketing campaigns. The most relevant methods of promotion increase the efficiency of the company's sales, thus helping to increase its profit
Description: Секция 4. Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/267870
ISBN: 978-985-881-220-1
Appears in Collections:2021. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
649-651.pdf225,78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.