Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266663
Title: Бизнес – власть – гражданское общество: составляющие эффективной коммуникации
Other Titles: Business – government – civil society: components of effective communication / A. N. Triznyuk
Authors: Тризнюк, А. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: ru
Citation: Рэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы [Электронны рэсурс] : матэрыялы III Рэсп. навук.-практ. канф., Мінск, 24 чэрв. 2021 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2021. – С. 240-243.
Abstract: Сегодня коммуникация между такими важными секторами, как власть, бизнес и гражданское общество, является одним из важных элементов их взаимодействия. Эффективность коммуникации улучшается соблюдением определенных составляющих, которые влияют на исход отношений. Мы выделили несколько элементов эффективной коммуникации, которые помогут достичь успеха во взаимодействии
Abstract (in another language): Today, communication between such significant sectors as government, business and civil society is one of the important elements of their interaction. The effectiveness of communication is improved by adherence to certain components that affect the outcome of the relationship. We have highlighted several elements of effective communication that will help to achieve success in interaction
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266663
ISBN: 978-985-881-214-0
Appears in Collections:2021. Рэгіянальныя СМІ Рэспублікі Беларусь у лічбавую эпоху: ад лакальнай праблематыкі да інфармацыйнай бяспекі дзяржавы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
240-243.pdf253,26 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.