Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266382
Title: Медиакультура корпоративной прессы в современном информационном обществе
Other Titles: Media culture of the corporate press in the modern information society / A. V. Shichko
Authors: Шичко, Анатолий Владимирович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Коммуникация в социально-гуманитарном знании, экономике, образовании : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 13–15 мая 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; В. Ф. Гигин (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 274-278.
Abstract: Дается характеристика современного состояния и перспектив дальнейшего развития корпоративных СМИ, с учетом их места и роли в общей системе медиакультуры белорусского государства. Описывается специфика корпоративных медиа и форматов их работы в рамках государственной информационной политики на информационном пространстве Беларуси
Abstract (in another language): The article describes the current state and prospects for further development of corporate media, taking into account their place and role in the overall system of media culture of the Belarusian state. The article describes the specifics of corporate media and the formats of their work within the framework of the state information policy in the information space of Belarus
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266382
ISBN: 978-985-881-280-5
Appears in Collections:Материалы V Международной научно-практической конференции, Минск, 13–15 мая 2021 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
274-278.pdf416,35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.