Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266355
Title: Social media marketing (SMM) как эффективный инструмент коммуникации с будущим потребителем
Other Titles: Social media marketing (SMM) as an effective tool of communication with a future consumer / D. S. Kraskouskaya
Authors: Красковская, Дарья Сергеевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Коммуникация в социально-гуманитарном знании, экономике, образовании : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 13–15 мая 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; В. Ф. Гигин (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 156-160.
Abstract: В статье рассматриваются Social Media Marketing (SMM) как инструмент маркетинга и коммуникации бренда с покупателем, его особенности, причины стремительного роста и популярности социальных сетей, мировые тенденции использования интернета и социальных сетей
Abstract (in another language): The article discusses Social Media Marketing (SMM) as a marketing tool and brand communication with the customer, its features, the reasons for the rapid growth and popularity of social networks, global trends in the use of the Internet and social networks
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266355
ISBN: 978-985-881-280-5
Appears in Collections:Материалы V Международной научно-практической конференции, Минск, 13–15 мая 2021 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
156-160.pdf419,58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.