Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266354
Title: Медиакоммуникация брендов в процессе событийного маркетинга
Other Titles: Media communication of brands in the process of event marketing / A. V. Kolik
Authors: Колик, Алексей Валентинович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Коммуникация в социально-гуманитарном знании, экономике, образовании : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 13–15 мая 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; В. Ф. Гигин (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 151-156.
Abstract: Проанализирована роль медиакоммуникации брендов в событийном маркетинге. Выявлены основные задачи медиакоммуникации брендов в процессе событийного маркетинга. Определены медиа, посредством которых осуществляется медиакоммуникация брендов. Исследован опыт размещения сообщений белорусских брендов об участии в событиях. Практическая значимость работы обусловлена необходимостью повышения эффективности медиакоммуникации в условиях трансформации современного коммуникативного пространства
Abstract (in another language): The role of brand media communication in event marketing is analyzed. The main tasks of brand media communication in the process of event marketing have been identified. The media through which media communication of brands is carried out has been determined. The experience of posting messages of Belarusian brands about participation in events has been investigated. The practical significance of the work is due to the need to improve the efficiency of media communication in the context of the transformation of the modern communication space
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/266354
ISBN: 978-985-881-280-5
Appears in Collections:Материалы V Международной научно-практической конференции, Минск, 13–15 мая 2021 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
151-156.pdf425,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.