Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262203
Title: Обучающие возможности информационной образовательной среды в обучении иноязычному диалогическому общению
Other Titles: Training opportunities of information educational environment in teaching foreign language dialogic communication / T. K. Kirylchyk
Authors: Кирильчик, Т. К.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Респ. Беларусь, Минск, 26-27 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 552-557.
Abstract: Рассматривается проблема использования обучающего потенциала информационной образовательной среды в сфере иноязычного диалогического общения. Делается акцент на развитии профессиональной компетенции обучающегося при самостоятельной работе в информационной образовательной среде в рамках изучения иностранного языка
Abstract (in another language): The problem of using the learning potential of the information educational environment in teaching foreign language dialogic communication considered in the article. The emphasis is placed on the development of the student`s professional competence in independent work in the information educational environment in the framework of learning a foreign language
Description: Раздел 3. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков и литературы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262203
ISBN: 978-985-881-279-9
Appears in Collections:2021. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
552-557.pdf391,61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.