Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/262202
Title: | Образовательные платформы в процессе изучения иностранных языков |
Other Titles: | Educational platforms in the process of teaching foreign languages / P. V. Gutnyk |
Authors: | Гутник, П. В. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Респ. Беларусь, Минск, 26-27 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 548-551. |
Abstract: | В данной статье рассматриваются различные информационно-коммуникативные технологии, в частности образовательные платформы, улучшающие качество преподавания и делающие процесс обучения более эффективным и индивидуальным. Данные информационно-коммуникативные технологии могут быть полезны широкому кругу преподавателей иностранного языка и литературы |
Abstract (in another language): | The article regards different informative and communicative technologies, namely educational platforms, improving the quality of teaching and making educational process more efficient and individual. These informative communicative technologies may be useful for a wide circle of lecturers of English language and literature |
Description: | Раздел 3. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков и литературы |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/262202 |
ISBN: | 978-985-881-279-9 |
Appears in Collections: | 2021. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
548-551.pdf | 384,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.