Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262181
Title: Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков
Other Titles: Information and communication technologies in teaching foreign languages / T. P. Radion
Authors: Радион, Т. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания [Электронный ресурс] : материалы IV Междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 100-летию Белорус. гос. ун-та, Респ. Беларусь, Минск, 26-27 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 444-450.
Abstract: Использование ИКТ при преподавании иностранных языков становится необходимостью, т.к. они не только открывают доступ к новейшим источникам информации, обеспечивают благоприятные условия для творчества, получения и закрепления практических и профессиональных навыков, увеличивают результативность самостоятельной работы, но и являются самыми актуальными в современной действительности
Abstract (in another language): The ICT have become the major resource in foreign language learning and teaching, since they not only open access to the latest sources of information, provide favorable conditions for creativity, help to obtain and consolidate practical and professional skills for students, increase the effectiveness of self-learning, but have also become of the most priority in modern reality
Description: Раздел 3. Информационно-коммуникационные технологии в преподавании иностранных языков и литературы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/262181
ISBN: 978-985-881-279-9
Appears in Collections:2021. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
444-450.pdf386,93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.