Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/259992
Заглавие документа: Структура рэкламных тэкстаў у мове газеты «Наша Ніва» (1906–1915)
Авторы: Косціна, В. Д.
Тема: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
Дата публикации: 2020
Издатель: Минск : БГУ
Библиографическое описание источника: 77-я научная конференция студентов и аспирантов Белорусского государственного университета [Электронный ресурс] : материалы конф. В 3 ч. Ч. 2, Минск, 11–22 мая 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: В. Г. Сафонов (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 81-84.
Аннотация: Рэклама – асобая сфера масавай камунікацыі са своеасаблівай мовай, якая даследуецца спецыялістамі розных галін гуманітарнай навукі – лінгвістамі, сацыёлагамі, псіхолагамі, эканамістамі і інш. Несумненную навуковую цікавасць выклікае і спецыфіка беларускіх рэкламных тэкстаў. Як і любая моўная з’ява ці лексічная група, мова беларускай рэкламы прайшла пэўныя этапы свайго станаўлення і развіцця. Пачатак працэсу прыпадае на перыяд пачатку ХХ ст., які лічыцца асноватворчым у гісторыі новай беларускай літаратурнай мовы. У артыкуле ажыццяўляецца спроба прааналізаваць моўна-гістарычныя асаблівасці ў галіне беларускай рэкламы, у прыватнасці паказаць характэрныя структурныя рысы рэкламных аб’яў і паведамленняў у мове тагачаснага перыядычнага выдання – газеце «Наша Ніва»
Доп. сведения: Филологический факультет
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/259992
ISBN: 978-985-881-077-1; 978-985-881-078-8 (ч. 2)
Располагается в коллекциях:2020. Научная конференция студентов и аспирантов БГУ. В трех частях

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
81-84.pdf586,54 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.