Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/258987
Title: Формирование у студентов гибких навыков на занятиях по практике устной и письменной речи английского языка
Other Titles: Developing students’ soft skills at practice of oral and written speech of the English language / N.V. Ushakova, O.S. Goncharenko
Authors: Ушакова, Н. В.
Гончаренко, О. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2021
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 18–19 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2021. – С. 197-202.
Abstract: В статье поднимается вопрос подготовки компетентных специалистов в сфере преподавания иностранных языков. Этот процесс неразрывно связан с формированием у студентов гибких навыков и их интеграцией в процесс преподавания и изучения английского языка на примере дисциплины «Практика устной и письменной речи английского языка»
Abstract (in another language): The article raises the issue of training competent specialists in the sphere of teaching foreign languages. This process is closely connected with the formation of soft skills in students and their integration into the process of teaching and learning English on the example of the discipline "Practice of Speech and Written English"
Description: Раздел 2. Традиции и инновации в преподавании языков и культур = Section 2. Traditions and innovations in teaching languages and cultures
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/258987
ISBN: 978-985-811-085-6
Appears in Collections:2021. Лингвистика, лингводидактика, лингвокультурология: актуальные вопросы и перспективы развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
197-202.pdf382,73 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.