Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257193
Title: Вербальные и невербальные стратегии как фактор актуализации рекламы (на примере Yota)
Other Titles: Verbal and non-verbal strategies as a factor of actualization of advertising (on the example Yota) / V. O. Shamaeva
Authors: Шамаева, В. О.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Культура. Культурология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Национальные культуры в межкультурной коммуникации : материалы V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 марта - 1 апр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: И. В. Воробьёва (гл. ред.) [и др.]. - Минск : БГУ, 2020. - С. 91-98.
Abstract: В статье рассматривается применение вербальной и невербальной стратегий как фактора актуализации рекламы на примере оператора сотовой / мобильной связи Yota; делается попытка классификации рекламы данной компании; оценивается прагматический потенциал рекламы анализируемых типов; отмечается хронометраж как квалифицирующий фактор
Abstract (in another language): The article uses the methods of verbal and non-verbal strategies as exemplified by the mobile / mobile operator Yota; an attempt is made to classify advertising for this company; the pragmatic potential of advertising of the analyzed types is evaluated; chronometers are noted as a qualifying factor
Description: Секция 1. Культурные объекты и культурные исследования
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/257193
ISBN: 978-985-881-067-2
Appears in Collections:2020. Национальные культуры в межкультурной коммуникации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
91-98.pdf284,35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.