Tibo
Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/253238
Title: Коммуникативные задания при обучении грамматике на занятиях английского языка
Other Titles: Communicative tasks when teaching grammar at english lessons
Authors: Юдчиц, И. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2020
Publisher: БГУ
Citation: Практика преподавания иностранных языков на факультете международных отношений БГУ: электронный сборник. Вып. X. — 2020. — С.101 —103.
Abstract: В статье рассмотрен коммуникативный подход к изучению грамматики. Автор подчеркивает преимущества творческого подхода в обучении грамматике. Особое внимание уделено описанию примеров практических заданий, в которых обучаемый выступает в качестве активного, творческого субъекта учебной деятельности.
Abstract (in another language): The article is aimed to describe communicative approach when teaching students grammar. The author describes advantages of creative approach. Special attantion is paid to define practical tasks when a student acts as an active, creative subject of educational process.
Description: Ключевые слова: коммуникативный подход; творческий подход; обучение грамматике.= Key words: communicative approach; creative approach; grammar teaching.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/253238
Appears in Collections:Выпуск 10. - 2020.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
yudchits_Lang_practice_2020.pdf256,04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.