Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252478
Title: Управленческие технологии дискурса социальной рекламы
Other Titles: Management technologies of social advertising discourse / T. V. Epremyan, S. A. Shilina
Authors: Епремян, Т. В.
Шилина, С. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 383-386.
Abstract: В статье рассматриваются актуальные вопросы управленческих технологий, применяемых в рекламном дискурсе на материале социальной рекламы. Исследуются методы эффективного воздействия данного вида рекламы на акторов
Abstract (in another language): The article deals with topical issues of management technologies used in advertising discourse based on the material of social advertising. Methods of effective influence of this type of advertising on actors are investigated
Description: Раздзел V. Міжнародная журналістыка і дыскурс-аналіз медыяпрацэсаў
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252478
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
383-386.pdf262,24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.