Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252422
Title: Асаблівасці дыстрыбуцыі медыякантэнту ў сацсетках (на матэрыяле раённых газет Брэстчыны)
Other Titles: Features of media content distribution on social networks (on the materials of district newspapers of Brest region) / A. I. Kunahavets-Plevako
Authors: Кунахавец-Плявака, А. І.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 164-167.
Abstract: Даследуюцца асаблівасці трансфармацыі медыякантэнту мясцовых выданняў у сацыяльных сетках. Актуальнасць тэмы абумоўлена ўзмацненнем канкурэнцыі на інфармацыйным полі рэгіёна. Перад рэдакцыямі раённых газет востра стаіць неабходнасць пошуку новых спосабаў лічбавай дыстрыбуцыі медыякантэнту. Нягледзячы на дэклараваную інтэграцыю сваёй дзейнасці з сацыяльнымі сеткамі, супрацоўнікі мясцовых выданняў прытрымліваюццца даволі пасіўнай палітыкі ў наладжванні эфектыўных стасункаў з інтэрнэт­аўдыторыяй. Аўтар акцэнтуе ўвагу на тым, што ва ўмовах імклівай дыгіталізацыі менавіта шматканальная прысутнасць зможа забяспечыць поспех традыцыйным сродкам масавай інфармацыі рэгіёна
Abstract (in another language): The paper investigates the features of transformation of media content of local editions in social networks. The urgency of the topic is determined by the increased competition in the information field of the region. The editorial offices face the need to find new ways to digitally distribute media content. Employees of local publications follow a rather passive policy in establishing effective relations with the audience, despite the declared integration of their activities with social networks. The author focuses on the fact that it is the multi­channel presence that will ensure the success of traditional media in the context of total digitalization
Description: Раздзел II. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252422
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
164-167.pdf263,86 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.