Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252422
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКунахавец-Плявака, А. І.
dc.date.accessioned2020-12-08T13:34:19Z-
dc.date.available2020-12-08T13:34:19Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 164-167.
dc.identifier.isbn978-985-566-920-4
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/252422-
dc.descriptionРаздзел II. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы
dc.description.abstractДаследуюцца асаблівасці трансфармацыі медыякантэнту мясцовых выданняў у сацыяльных сетках. Актуальнасць тэмы абумоўлена ўзмацненнем канкурэнцыі на інфармацыйным полі рэгіёна. Перад рэдакцыямі раённых газет востра стаіць неабходнасць пошуку новых спосабаў лічбавай дыстрыбуцыі медыякантэнту. Нягледзячы на дэклараваную інтэграцыю сваёй дзейнасці з сацыяльнымі сеткамі, супрацоўнікі мясцовых выданняў прытрымліваюццца даволі пасіўнай палітыкі ў наладжванні эфектыўных стасункаў з інтэрнэт­аўдыторыяй. Аўтар акцэнтуе ўвагу на тым, што ва ўмовах імклівай дыгіталізацыі менавіта шматканальная прысутнасць зможа забяспечыць поспех традыцыйным сродкам масавай інфармацыі рэгіёна
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleАсаблівасці дыстрыбуцыі медыякантэнту ў сацсетках (на матэрыяле раённых газет Брэстчыны)
dc.title.alternativeFeatures of media content distribution on social networks (on the materials of district newspapers of Brest region) / A. I. Kunahavets-Plevako
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeThe paper investigates the features of transformation of media content of local editions in social networks. The urgency of the topic is determined by the increased competition in the information field of the region. The editorial offices face the need to find new ways to digitally distribute media content. Employees of local publications follow a rather passive policy in establishing effective relations with the audience, despite the declared integration of their activities with social networks. The author focuses on the fact that it is the multi­channel presence that will ensure the success of traditional media in the context of total digitalization
Располагается в коллекциях:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
164-167.pdf263,86 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.