Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252366
Title: Исследования брендов городов в журнале «Cities»
Other Titles: Research of cities brands in the magazine «Cities» / J. S. Kukushkina
Authors: Кукушкина, Ю. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 552-555.
Abstract: Авторы великобританского журнала о городской жизни на английском языке «Cities» прослеживают, как сегодня основная роль городов изменилась с производственных площадок на места потребления. Они изучают ориентированные на потребителя городские образы, создание брендов городов, изменяющих их туристический и социально­экономический потенциал
Abstract (in another language): The authors of the British magazine about urban life in English «Cities» trace how the main role of cities changed from production sites to places of consumption today. They explore consumer­centric urban imagery, creation of cities brands that transforms their tourism and socio­economic potential
Description: Раздзел VII. Медыякультура і літаратурна- мастацкая крытыка
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252366
ISBN: 978-985-566-920-4
Appears in Collections:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
552-555.pdf266,02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.