Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252346
Заглавие документа: Практыкі дыстрыбуцыі кантэнту сусветнымі медыякампаніямі
Другое заглавие: Practices of distribution of content by world media companies / M. L. Zaitsau
Авторы: Зайцаў, М. Л.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Дата публикации: 2020
Издатель: Мінск : БДУ
Библиографическое описание источника: Журналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 476-480.
Аннотация: У артыкуле разглядаюцца асаблівасці пабудовы камунікатыўных стратэгій кантактавання з аўдыторыяй традыцыйных сродкаў масавай інфармацыі праз неспецыфічныя для іх каналы. Аналізуецца праца ў гэтым кірунку тэлерадыёвяшчальных медыякампаній (CNN, CCTV, BBC, Euronews), якія прадстаўляюць паўночнаамерыканскі, еўрапейскі і азіяцкі рэгіёны. Мэтай даследавання з’яўляецца выяўленне рэгіянальных асаблівасцей у рэалізацыі трансмедыйных стратэгій. Прыведзены спектр практык функцыянавання медыякампаній у неспецыфічных для іх каналах і аналіз іх асаблівасцей дазваляе выкарыстоўваць атрыманыя вынікі ў практычнай дзейнасці беларускіх СМІ
Аннотация (на другом языке): The article considers the features of communicative strategies of contacting traditional media with the audience through non­specific channels. The activity of TV and radio companies representing the regions of North America, Europe and Asia (CNN, CCTV, BBC, Euronews) is analyzed in this direction. The purpose of the study is to identify regional differences in the implementation of transmedia strategies. The given range of practices of functioning of media companies in channels not specific to them and the analysis of features of such work allows to use the received results in practical activity of the Belarusian mass media
Доп. сведения: Раздзел VI. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252346
ISBN: 978-985-566-920-4
Располагается в коллекциях:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
476-480.pdf280,02 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.