Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/252346
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗайцаў, М. Л.
dc.date.accessioned2020-12-08T13:34:03Z-
dc.date.available2020-12-08T13:34:03Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЖурналістыка - 2020: стан, праблемы і перспектывы : ма­тэрыялы 22-­й Міжнар. навук.­-практ. канф., Мінск, 12–13 лістап. 2020 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: В. М. Самусевіч (гал. рэд.) [і інш.]. – Мінск : БДУ, 2020. – С. 476-480.
dc.identifier.isbn978-985-566-920-4
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/252346-
dc.descriptionРаздзел VI. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
dc.description.abstractУ артыкуле разглядаюцца асаблівасці пабудовы камунікатыўных стратэгій кантактавання з аўдыторыяй традыцыйных сродкаў масавай інфармацыі праз неспецыфічныя для іх каналы. Аналізуецца праца ў гэтым кірунку тэлерадыёвяшчальных медыякампаній (CNN, CCTV, BBC, Euronews), якія прадстаўляюць паўночнаамерыканскі, еўрапейскі і азіяцкі рэгіёны. Мэтай даследавання з’яўляецца выяўленне рэгіянальных асаблівасцей у рэалізацыі трансмедыйных стратэгій. Прыведзены спектр практык функцыянавання медыякампаній у неспецыфічных для іх каналах і аналіз іх асаблівасцей дазваляе выкарыстоўваць атрыманыя вынікі ў практычнай дзейнасці беларускіх СМІ
dc.language.isobel
dc.publisherМінск : БДУ
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleПрактыкі дыстрыбуцыі кантэнту сусветнымі медыякампаніямі
dc.title.alternativePractices of distribution of content by world media companies / M. L. Zaitsau
dc.typeconference paper
dc.description.alternativeThe article considers the features of communicative strategies of contacting traditional media with the audience through non­specific channels. The activity of TV and radio companies representing the regions of North America, Europe and Asia (CNN, CCTV, BBC, Euronews) is analyzed in this direction. The purpose of the study is to identify regional differences in the implementation of transmedia strategies. The given range of practices of functioning of media companies in channels not specific to them and the analysis of features of such work allows to use the received results in practical activity of the Belarusian mass media
Располагается в коллекциях:2020. Журналістыка – 2020: стан, праблемы і перспектывы

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
476-480.pdf280,02 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.