Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251894
Title: Субъектно-личностное развитие обучающихся как стратегия гуманитарного образования
Other Titles: Self and personally-oriented development of students as a strategy of humanitarian education / Tihomirova E.I.
Authors: Тихомирова, Е. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VII Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 22–23 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: С. А. Важник (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 35-46.
Abstract: Раскрывается авторское понимание сущности субъектно-личностного развития обучающихся в контексте реализации стратегии гуманитарного образования. Представлены результаты исследования, проведенного научно-исследовательской лабораторией Субъектной самореализации и инновационных технологий, в направлении субъектно-личностного развития обучающихся школьников и студентов
Abstract (in another language): The author shows his own idea of the essence of personally-oriented development in the context of implementation of humanitarian education strategy. The research results, realized by scientific Laboratory of Self-realization and innovative technologies, are shown as a direction of personally-oriented development of students and pupils
Description: Раздел 1. Современные стратегии гуманитарного образования = Section 1. Modern strategies of humanitarian education
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251894
ISBN: 978-985-566-950-1
Appears in Collections:2020. Актуальные проблемы гуманитарного образования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35-46.pdf499,46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.