Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251209
Title: Когнитивно-коммуникативный подход в обучении иностранным языкам
Other Titles: Cognitive and communicative approach to foreign languages teaching / G. Tretyak, A. Turdeeva
Authors: Третьяк, Г. В.
Тюрдеева, А. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : ИВЦ Минфина
Citation: Сахаровские чтения 2020 года: экологические проблемы XXI века = Sakharov readings 2020 : environmental problems of the XXI century : материалы 20-й международной научной конференции, 21–22 мая 2020 г., г. Минск, Республика Беларусь : в 2 ч. / Междунар. гос. экол. ин-т им. А. Д. Сахарова Бел. гос. ун-та; редкол.: А. Н. Батян [и др.]; под ред. д-ра ф.-м. н., проф. С. А. Маскевича, к. т. н., доцента М. Г. Герменчук. – Минск : ИВЦ Минфина, 2020. – Ч. 1. – С. 207-210.
Abstract: В данной работе рассматривается проблема когнитивного обучения иностранному языку, анализируется когнитивно-коммуникативный подход в преподавании грамматики и обучении иноязычной лексике. Рассматриваются основные принципы коммуникативного и когнитивного подхода в обучении иностранным языкам
Abstract (in another language): The article deals with the problem of cognitive teaching of foreign language, analyzes cognitive-communicative approach to grammar teaching and foreign language vocabulary teaching. The basic principles of communication and cognitive approach in teaching foreign languages are considered
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/251209
ISBN: 978-985-880-054-3 (ч.1); 978-985-880-053-6 (общ.)
DOI: https://doi.org/10.46646/SAKH-2020-1-207-210
Appears in Collections:2020. Сахаровские чтения 2020 года: экологические проблемы XXI века

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207-210.pdf324,79 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.