Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250750
Title: Ценностные основания формирования корпоративной культуры
Other Titles: Value bases for the formation of corporate culture / К. Burak
Authors: Бурак, Е. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 413-416.
Abstract: В статье актуализируется роль корпоративной культуры в организации. Описывается процесс формирования корпоративной культуры
Abstract (in another language): The article actualizes the role of corporate culture in the organization. Describes the process of building a corporate culture
Description: 4. HR-менеджмент как фактор инновационного развития организации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250750
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
413-416.pdf548,64 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.