Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250743
Title: Теоретические основы технологий продаж и их результативность
Other Titles: Theoretical basis of technologies of sales and their performance / E. Prihozhaya
Authors: Прихожая, Е. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 387-389.
Abstract: Основное внимание уделяется рассмотрению этапов процесса продаж, эффективности использования воронки продаж, а также компонентов работы менеджера по продажам
Abstract (in another language): The scientific article is devoted to the consideration of the stages of the sales process, the effectiveness of the use of the sales funnel and the consideration of the components of the work of the sales manager
Description: 3. Коммуникации Digital-маркетинга
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250743
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
387-389.pdf824,31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.