Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250739
Title: Формирование лояльности целевой аудитории посредством выстраивания коммуникационного процесса в социальных сетях
Other Titles: Formation of loyalty of a target audience by means of building a communication process in social networks / V. Malaichuk
Authors: Малайчук, О. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 373-377.
Abstract: Рассматриваются возможности использования социальных сетей для построения взаимоотношений с целевой аудиторией. Дается описание по осуществлению работы в интернет-сообществах, а также рекомендации по выстраиванию личностного процесса коммуникации компании с аудиторией через лидеров мнений и амбассадоров
Abstract (in another language): In this article, the author considers the possibility of using social networks to build relationships with the target audience. A description is given of the implementation of work in online communities, as well as recommendations for building the personal process of communication between the company and the audience through opinion leaders and ambassadors
Description: 3. Коммуникации Digital-маркетинга
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250739
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
373-377.pdf585,74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.