Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250738
Title: Современные технологии проведения маркетинговых исследований
Other Titles: Modern technologies of marketing research / M. Lyutarevich, J. Anikina
Authors: Лютаревич, М. С.
Аникина, Ж. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 370-373.
Abstract: Выявляются проблемы, связанные с управлением маркетингом на предприятии, используя подходы анализа и логико-смыслового моделирования, а также ряд современных инструментов, способствующих повышению эффективности продаж
Abstract (in another language): The problems associated with enterprise marketing management are identified using the approaches of analysis and logical-semantic modeling, using a number of modern tools to increase sales efficiency
Description: 3. Коммуникации Digital-маркетинга
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250738
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
370-373.pdf762,44 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.