Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250737
Title: Брендинг социально значимых проектов
Other Titles: Branding of social significant projects / M. Lesnichenko-Rogovskaya
Authors: Лесниченко-Роговская, М. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 366-369.
Abstract: Обозначены проблемы развития менеджмента социально значимых проектов в Республике Беларусь и определены инструменты их решения
Abstract (in another language): The problems of breaking the management of social significant projects in the Republic of Belarus are identified and the tools for their solution are identified
Description: 3. Коммуникации Digital-маркетинга
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250737
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
366-369.pdf536,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.