Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250734
Title: Trends in Internet marketing
Other Titles: Тренды интернет-маркетинга / А. А. Ващило, Д. А. Марушко
Authors: Vashchyla, H.
Marushka, D.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 352-357.
Abstract: Internet marketing is an area in which many new technologies are constantly appearing, designed to satisfy the requirements of users as much as possible. The key trends of digital marketing are analyzed in this article
Abstract (in another language): Интернет-маркетинг − это область, в которой постоянно появляются новые технологии, призванные максимально удовлетворить требования пользователей. В данной статье анализируются ключевые тенденции цифрового маркетинга
Description: 3. Коммуникации Digital-маркетинга
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250734
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
352-357.pdf467,78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.