Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250716
Title: Цифровые средства массовой информации как форма предпринимательской деятельности
Other Titles: Digital media as a form of entrepreneurial activity / D. Mikheeva
Authors: Михеева, Д. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 2 апреля 2020 г. : сб. ст. В 2 ч. / редкол.: В. В. Манкевич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2020. – Ч. 1. – С. 290-292.
Abstract: Рассматривается новая форма ведения предпринимательской детальности – цифровые средства массовой информации (СМИ). Дано определение цифровым СМИ, обозначен цифровой маркетинг как важный инструмент ведения цифрового бизнеса в сфере СМИ
Abstract (in another language): A new form of conducting entrepreneurial detail – digital media are examined in the article. Digital media are defined, digital marketing is designated as an important tool for conducting digital media business
Description: 2. Информационные системы и технологии в экономике, образовании, бизнесе
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250716
ISBN: 978-985-7214-30-3 (общ.); 978-985-7214-31-0 (ч. 1)
Appears in Collections:2020. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
290-292.pdf548,69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.