Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250430
Title: Тенденции развития маркетинга и менеджмента в условиях цифровой экономики
Other Titles: Trends in marketing and management in the digital economy / Yu. B. Kostrova
Authors: Кострова, Ю. Б.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 546-549.
Abstract: Цель исследования – выявить специфику развития маркетинга и менеджмента в эпоху цифровой экономики. В работе были применены такие методы научного познания как сравнительный анализ, обобщение, систематизация, историко-логический метод. В статье обозначены наиболее значимые тенденции в маркетинге и менеджменте и их последствия для субъектов хозяйствования
Abstract (in another language): The purpose of the study is to identify the specifics of the development of marketing and management in the era of the digital economy. In the work, such methods of scientific knowledge were used as comparative analysis, generalization, systematization, historical-logical method. The article identifies the most significant trends in marketing and management and their consequences for business entities
Description: Секция 5: Цифровая трансформация в бизнесе, образовании и социальной сфере
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250430
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
546-549.pdf253,95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.