Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250404
Title: Инновации в сфере управления маркетингом банка: зарубежный опыт и его использование в Беларуси
Other Titles: Innovations in the bank market management area: foreign experience and its use in Belarus / A. A. Cherepovich, V. F. Baynev
Authors: Черепович, А. А.
Байнев, В. Ф.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 479-481.
Abstract: В работе раскрывается значимость маркетинговой деятельности банковских организаций. Анализируются современные методы и инструменты банковского маркетинга, используемые в некоторых странах мира. С учетом зарубежного опыта предложены рекомендации по инновационному развитию маркетинговой деятельности отечественного Банка ВТБ
Abstract (in another language): The paper reveals the significance of the marketing activities of banking organizations. The modern methods and tools of banking marketing used in some countries of the world are analyzed. Taking into account the foreign one, recommendations are proposed on the innovative development of the marketing activities of the domestic VTB Bank
Description: Секция 4: Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250404
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
479-481.pdf232,69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.