Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250386
Title: Современные способы формирования лояльности клиентов банков
Other Titles: Modern ways to form the bank clients’ loyalty / A. A. Maksimchik, O. Yu. Zhukovskaya
Authors: Максимчик, А. А.
Жуковская, О. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 433-436.
Abstract: Статья посвящена исследованию лояльности клиентов банка. Рассмотрены основные потребности клиентов, а также предложения банков. Обоснованы практические рекомендации, позволяющие формировать лояльность клиентов к банкам Беларуси. На основе проанализированных данных выявлены недостатки банковской системы Беларуси, касающиеся качества отношения банков к физическим лицам
Abstract (in another language): The article is dedicated to the study of bank customer loyalty. The basic needs of customers, as well as the supply of banks are considered. Practical recommendations are suggested, allowing to build customer loyalty to the banks of Belarus. Based on the analyzed data, the shortcomings of the banking system of Belarus considering the attitude of banks to individuals have been identified
Description: Секция 4: Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250386
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
433-436.pdf254,79 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.