Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250385
Title: Клиентоориентированность как необходимость
Other Titles: Customer orientation as a necessity / E. A. Losenkova, E. G. Churley
Authors: Лосенкова, Е. А.
Чурлей, Э. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 431-433.
Abstract: В статье рассматривается понятие клиентоориентированности. Актуализируется необходимость его внедрения в деятельность компании для сохранения конкурентных преимуществ. Приводятся основные черты данного понятия и основные преимущества данного подхода
Abstract (in another language): The article deals with the notion of customer centricity. The necessity of its introduction into the company's activity for keeping competitive advantages is actualized. The main features of this concept and main advantages of this approach are given
Description: Секция 4: Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250385
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
431-433.pdf244,51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.