Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250382
Title: Технология исследования HR-бренда в IT-компаниях
Other Titles: HR brand research technology in IT companies / T. Kuzmenko, E. Churlei, T. Balakireva
Authors: Кузьменко, Т. В.
Чурлей, Э. Г.
Балакирева, Т. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Тенденции экономического развития в XXI веке : материалы II Междунар. науч. конф., Минск, 28 февр. 2020 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 423-425.
Abstract: Представлена технология исследования HR-бренда, разработанная Агентством маркетинговых исследований и социологической экспертизы «Социоэксперт» для компаний IT-сферы
Abstract (in another language): The HR brand research technology developed by “Agency for Marketing Research and Sociological Expertise” Socioexpert for IT companies
Description: Секция 4: Менеджмент XXI века: проблемы и перспективы развития
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250382
ISBN: 978-985-566-935-8
Appears in Collections:2020. Тенденции экономического развития в XXI веке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
423-425.pdf248,77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.