Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250199
Title: Политический брендинг как маркетинговая стратегия политической партии
Other Titles: Political branding as a marketing strategy of a political party / T. Lemiashova
Authors: Лемешова, Т. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Политика и политические науки
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Философско-гуманитарные науки : сб. науч. статей. - Минск: РИВШ, 2020. - С. 119-125. - (Научные труды Республиканского института высшей школы; Вып. 19).
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/250199
ISSN: 2077-4877
Appears in Collections:Выпуск 19. – 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лемешова_НТ_2020_ Фил-гум-119-125.pdf589,86 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.