Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249063
Title: Разработка модели выпускника вуза для индустрии коммуникаций
Other Titles: Development of a graduate model for the communications industry / A. D. Boroday
Authors: Бородай, А. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 444-448.
Abstract: В статье рассматриваются некоторые вопросы моделирования результатов при подготовке специалистов для индустрии коммуникаций в вузах. Отмечена тенденция рынка труда в современных условиях. Уделено внимание требованиям работодателей при оценке выпускников вузов. Рассматриваются профессиональные и личностные качества молодых специалистов
Abstract (in another language): The article deals with some issues of modeling results in training specialists for the communications industry in universities. The trend of the labor market in modern conditions is noted. Attention is paid to the requirements of employers when evaluating University graduates. Professional and personal qualities of young specialists are considered
Description: Раздел V. Динамика компетенций в области корпоративных стратегических коммуникаций
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249063
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
444-448.pdf319,84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.