Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249040
Title: Шрифтовая айдентика города (на примере книжных магазинов Минска)
Other Titles: Font identity of the city (on the example of bookstores in Minsk) / О. V. Tokar
Authors: Токарь, О. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 350-354.
Abstract: В статье отражены результаты оценки шрифтового дизайна современных вывесок книжных магазинов Минска методом семантического дифференциала; изложена методика исследования, описано сформированное семантическое пространство и распределение объектов в семантическом пространстве
Abstract (in another language): The article reflects the results of the evaluation of the font design of modern signs of bookstores in Minsk using the semantic differential method. The research method is described, the formed semantic space and the distribution of objects in the semantic space are described
Description: Раздел III. Корпоративная и общественная коммуникация: стратегии, технологии, инструменты
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249040
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
350-354.pdf392,06 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.