Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249039
Title: Имиджевые стратегии эффективной коммуникации расследовательного центра на платформах социальных и традиционных медиа
Other Titles: Image strategies for effective communication of the investigative center on social and traditional media platforms / V. А. Stiekolshchykova
Authors: Стекольщикова, В. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 345-350.
Abstract: В статье рассмотрены модели эффективной имиджевой информационно-коммуникативной презентации в социальных и традиционных медиа. Проанализированы, на примере расследовательского центра, основные стратегии и тактики результативной деятельности. Представлен алгоритм эффективной коммуникативной взаимодействия «аудитория – редакция» в новых и традиционных медиа
Abstract (in another language): The models of effective image information and communication presentation in social and traditional media are considered in the paper. The main strategies and tactics for working efficiency are analyzed on the example of the investigative center. The algorithm of effective communication interaction reader-editorial in the newest and traditional media is presented
Description: Раздел III. Корпоративная и общественная коммуникация: стратегии, технологии, инструменты
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249039
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
345-350.pdf307,63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.