Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249009
Title: Безопасность бренда в условиях эпохи синтетических реальностей
Other Titles: Brand safety in the age of synthetic realities / L. M. Vezhel
Authors: Вежель, Л. М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности : материалы Третьей Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 8–9 окт. 2020 г. / Белорус. гос. ун­т ; редкол.: О. М. Самусевич (отв. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2020. – С. 219-222.
Abstract: В статье анализируются особенности развития ИИ и машинного обучения, которое происходит одновременно с гигантскими изменениями иммерсивных технологий, более известных как дополненная реальность (AR) и виртуальная реальность (VR). Объединение этих технологий с Deep Fakes может изменить наше понимание реальности и присутствия
Abstract (in another language): The article focuses on research of the developments in AI and machine learning (ML), which are concurrently taking place with giant leaps in immersive experiences technologies, better known as augmented reality (AR) and virtual reality (VR). The marriage of these technologies with Deep Fakes might transform our understanding of reality and presence
Description: Раздел III. Корпоративная и общественная коммуникация: стратегии, технологии, инструменты
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/249009
ISBN: 978-985-566-946-4
Appears in Collections:2020. Корпоративные стратегические коммуникации: тренды в профессиональной деятельности

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
219-222.pdf296,3 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.