Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/244525
Title: Медиа для детей в социальных сетях: опыт продвижения и брендирования (на материале журнала «Качели» и онлайн-сообщества «ВКачели») / О. А. Семёнова; БГУ, факультет журналистики, кафедра медиалогии; науч. рук. С. В. Харитонова
Authors: Семенова, Ольга Андреевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 16-Jun-2020
Publisher: ФЖ, Кафедра медиалогии
Abstract: Цель исследования – представить модель продвижения и репрезентации контента детского журнала «Качели» в онлайн-сообществе «ВКачели».
Abstract (in another language): The purpose of the study is to present a model of promotion and representation of the content of the children 's magazine "Kacheli" in the online community «VKacheli».
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/244525
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MD_Semenova.pdf670,69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.